معرفی لوله مانیسمان کاوه
نوشته شده توسط : elham

لوله مانیسمان چیست؟

لوله‌ها تجهیزاتی هستند که برای انتقال سیالات، ساخت مخازن تحت‌فشار، صنایع نظامی و کاربردهای وسیع دیگری مورداستفاده قرار می‌گیرند. لوله‌های مانیسمان کاوه نوعی از لوله‌های فلزی هستند که اگر استحکام و عمر بالای لوله برایتان مهم است یا قصد انتقال سیالات حساس را دارید، لوله مانیسمان کاوه بهترین انتخاب برای شما است. در ادامه می‌خواهیم شمارا با انواع لوله‌های مانیسمان کاوه دقیق و کاربرد آن‌ها بیشتر آشنا کنیم.

لوله‌های مانیسمان که به آن لوله بدون درز نیز گفته می‌شود برای اولین بار توسط برادران مانیسمان اختراع شد که اهمیت و کاربردهای بسیاری در بازار لوله‌های فولادی بدون درز و در صنایع گوناگونی مانند پتروشیمی، نیروگاه‌ها و انواع آب‌رسانی دارند.

این نوع لوله معمولاً از فولاد ساده کم‌کربن ساخته می‌شود؛ اما به‌وسیله افزودن برخی مواد به داخل و بیرون لوله، آن را در برابر زنگ زدن مقاوم می‌کنند.

لوله مانیسمان لوله‌ای است که فرآیند تولید نسبتاً پیچیده‌ای دارند که این فرآیند تولید، بسیار حساس و جزئی هست. روش تولید و ساخت آن به نحوی است که بدنه‌ای یکدست و بدون درز دارد.

لوله مانیسمان کاوه طبق کاربرد، سایز و رده‌ به انواع مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود. این لوله‌ها معمولاً در دو سایز شش و ۱۲ متری و رده‌های ۲۰، ۴۰، ۶۰، ۸۰، ۱۲۰ و ۱۶۰تولید می‌شوند که رده‌های ۲۰ و ۴۰ نسبت به دیگر انواع موجود بیشتر مورداستفاده قرار می‌گیرند.

رده ۲۰:

این نوع از لوله، ضخامتی در حدود ۲ تا ۶ میلی‌متر و سایزی حدود یک تا دوازده اینچ دارد؛ همچنین وزن آن بر اساس مشخصات دیگرش تا حدود ۳۰۰ کیلوگرم متغیر است.

 رده ۴۰:

این نوع از لوله‌ی مانیسمان نیز سایزی از حدود ۱ تا ۱۲ اینچ و ضخامتی در بازه‌ی ۲ تا ۱۰ میلی‌متر خواهد داشت. وزن این محصول در برخی موارد تا ۵۰۰ کیلوگرم هم می‌رسد.

رده ۶۰:

این لوله، مانند سایر انواع لوله، بدون درز نیست و تقاضا برای آن کم است. این رده، معمولاً در بازه‌ی قطر ۸ تا ۲۴ اینچ تولید و عرضه می‌شود؛ وزن آن نیز بر اساس قطر در ضخامت، متفاوت خواهد بود.

برای خرید انواع لوله مانیسمان کاوه می توانید وارد سایت الو آهن شوید و اطلاعات لازم را در زیمنه قیمت انواع لوله مانیسمان کاوه و ویژگی های لازم را کسب کنید.

https://alloahan.ir/metal-pipes/manisman-pipe-price/kaveh-manisman-pipe-price/





:: برچسب‌ها: لوله مانیسمان کاوه ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: